De Maag Lever Darm Stichting was op zoek naar haar identiteit. Vervolgens werd Soul inc. benaderd. We keken naar de stichting met een systemische bril. Conclusie: men was de leidende principes van de oprichter uit het oog verloren. Gelukkig leefde deze nog.
Prof. Dr. Gips zelf wist haarfijn uit te leggen waarom en hoe hij indertijd, samen met zijn vrouw, eigenhandig, na eerst goed nadenken, de Leverstichting oprichtte. Aanleiding waren de zogenaamde tussenhuizen waar leverpatiënten, voor en na hun levertransplantatie, samen met hun gezin tijdelijk konden wonen.
Dat was tevens het startschot voor het werven van donaties. Uiteindelijk slaagde hij erin om met zijn initiatief de TV te halen en zelfs het koningshuis erbij te betrekken. Wat een held.
Na deze uitleg mochten we hem thuis filmen in zijn werkkamer en tuin. Vervolgens werd hij weer met alle egards ontvangen op het hoofdkantoor.
Sindsdien is de stichting weer helemaal op koers. Rest in Peace Prof. Dr. Gips. Hieronder zijn gesproken zelfportret.
CORPORATE STORY

MARKETING COMMUNICATIE i.s.m. HarrisonCampaigns.com
Na het bepalen van de essentie, identiteit, positionering en de doelstellingen hebben we een en ander vertaald in marketing communicatie en de bijbehorende middelen, zowel online als offline.
CORPORATE IDENTITY. DE RESTYLING VAN EEN KLASSIEK LOGO.

HET BRAND BOOK


STRATEGIE

CONCEPT

FOTOGRAFIE & FILM





TV COMMERCIAL
VRAAG NU VRIJBLIJVEND EEN MARKETING OPSTELLING AAN.
